לאה, ירושלים

אני מגדלת את הילד של המלך

הילד שלי לא הצליח להיגמל. הוא כבר היה די גדול ומאוד חכם, ומיותר לציין כמה שזה פשוט שיגע אותי.
כעסתי עליו, אני זוכרת שהייתי מקלחת אותו מתוחה, עצבנית, עם אפס סבלנות.

ואז שמעתי רעיון מהרב יחיאל יעקובזון שתפס אותי ממש חזק –
הוא נתן דימוי שלא יצא לי מהראש: תדמייני שאספת מהיער את הילד של המלך.
ואת מגדלת אותו. את רוצה שהוא ירגיש אהוב, בטוח, חשוב.
את רוצה שידעו שטיפלת בו הכי טוב, שתהיה לו חוויה טובה ונעימה.

את יודעת שסמכו עלייך ושלחו דווקא לך את הילד הכי חשוב במדינה, כדי שתטפלי בו.

הקב"ה סומך עלייך!

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר הכי הרבה הצבעות

מחזק, תודה על השיתוף

עוד מכח על השטיח

דינה מבית שמש

לפעמים חשוב לעצור את המרוץ, להסתכל לילד בעיניים ולהגיד לו (וגם לעצמי) "אני כל כך אוהבת אותך"! ולזכור שחינוך הוא  ת ה ל י ך  א- ר- ו- ך  שהמצע לו הוא הקשר בינינו, שחשוב הרבה יותר מתקרית כזאת או אחרת.

להיות השליחה

רחלי מעימנואל

בכל ערב, כחלק מאמירת ק"ש אנחנו שרים תודה לה'
וכל אחד אומר משהו אחד שהיה לו טוב היום במיוחד.
זה פשוט נותן כוח לשמוע מהם את הדברים הטובים שקרו להם במהלך היום, שרובם הייתי אני השליחה לספק להם.

להסכים לעבור – להתמסר

רחל מבית שמש

שמעתי פעם מאישה חכמה את המושג 'להסכים לעבור'.
דברים קורים, והם לא בשליטה שלנו, וכדי לעבור אותם בצורה המיטבית אנחנו צריכים פשוט 'להסכים לעבור' בהם.
לקחתי את זה למקום של האימהות וניסחתי לי סלוגן שהפך להיות נר לרגליי:
"במקום להילחם, להתמסר"
במקום להילחם בתהליך ההשכבה, להתמסר אליו. להסכים להיות בו.
במקום להילחם בשעות אחר הצהריים להתמסר אליהן, להיות עם הילדים עד הסוף.
במקום להילחם ביום בו הילדון החולה נשאר בבית, להתמסר אליו. להיות איתו אפילו שיש עבודה.
וכך הלאה.

אולי יעניין אותך גם

לחיות את החיים של אמא

הירשמי לניוזלטר וקבלי בוסט של אנרגיה וכלים לעשות עוד יותר טוב, את מה שאת הכי טובה בו!

וואו, נתת לנו כוח!

לאחר עריכה ואישור
יישלח אלייך למייל הקופון שלך

כך תגרמי לילדים
לִשְׁמֹעַ
בְּקוֹלֵךְ

מדריך מעשי לאמהות אוהבות להורדה חינם

1
0
אשמח לשמוע את חוות דעתכם, נא הגיבו.x