מימי, ביתר עילית

לשאול את עצמי: כמה אני אמא רעה מאפס עד עשר?

בזמנים שאני מרגישה מצפון כי ילד בוכה או שהתעצבנתי קצת יותר מידי, אני שואלת את עצמי, נניח שיש סקאלה של אמהות מאפס עד עשר. באפס נמצאות האמהות הכי רעות, שנוטשות את הילדים שלהם בתחנת רכבת, אז איפה אני ממוקמת עכשיו?

ואז האמא הלביאה שבי מתעוררת: סליחה???? אני אמא טובה עשר! אני כל היום רק חושבת ודואגת לילדים שלי, ואם צעקתי עליהם קצת, נו מה, זה פשוט כי אני בן אדם! לכן אני לא אמא טובה?

וכשנקיפות המצפון נרגעות, גם אני נרגעת ונהיית בחזרה האמא הסבלנית שאני אוהבת

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר הכי הרבה הצבעות

אלופה! אהבתי את הכיוון מחשבה שלך

עוד מכח על השטיח

דינה מבית שמש

לפעמים חשוב לעצור את המרוץ, להסתכל לילד בעיניים ולהגיד לו (וגם לעצמי) "אני כל כך אוהבת אותך"! ולזכור שחינוך הוא  ת ה ל י ך  א- ר- ו- ך  שהמצע לו הוא הקשר בינינו, שחשוב הרבה יותר מתקרית כזאת או אחרת.

להיות השליחה

רחלי מעימנואל

בכל ערב, כחלק מאמירת ק"ש אנחנו שרים תודה לה'
וכל אחד אומר משהו אחד שהיה לו טוב היום במיוחד.
זה פשוט נותן כוח לשמוע מהם את הדברים הטובים שקרו להם במהלך היום, שרובם הייתי אני השליחה לספק להם.

להסכים לעבור – להתמסר

רחל מבית שמש

שמעתי פעם מאישה חכמה את המושג 'להסכים לעבור'.
דברים קורים, והם לא בשליטה שלנו, וכדי לעבור אותם בצורה המיטבית אנחנו צריכים פשוט 'להסכים לעבור' בהם.
לקחתי את זה למקום של האימהות וניסחתי לי סלוגן שהפך להיות נר לרגליי:
"במקום להילחם, להתמסר"
במקום להילחם בתהליך ההשכבה, להתמסר אליו. להסכים להיות בו.
במקום להילחם בשעות אחר הצהריים להתמסר אליהן, להיות עם הילדים עד הסוף.
במקום להילחם ביום בו הילדון החולה נשאר בבית, להתמסר אליו. להיות איתו אפילו שיש עבודה.
וכך הלאה.

אולי יעניין אותך גם

לחיות את החיים של אמא

הירשמי לניוזלטר וקבלי בוסט של אנרגיה וכלים לעשות עוד יותר טוב, את מה שאת הכי טובה בו!

וואו, נתת לנו כוח!

לאחר עריכה ואישור
יישלח אלייך למייל הקופון שלך

כך תגרמי לילדים
לִשְׁמֹעַ
בְּקוֹלֵךְ

מדריך מעשי לאמהות אוהבות להורדה חינם

1
0
אשמח לשמוע את חוות דעתכם, נא הגיבו.x