רחל, ירושלים

אמא בשליטה?

בימי המלחמה נתקלתי בפרוייקט של אמא בשליטה.

שצריך לבחור בו שעה ביום שבה את בשליטה.

לא השתתפתי בפרוייקט

אבל בזכותו גיליתי

שב"ה רוב שעות היום אני כן בשליטה.

והאיבוד שליטה החמוד שקורה כאן בערך פעם ביום?

דווקא אותו לכבות?

נראה לי שנשאיר אותו כאן.

הוא בריא גם לי וגם לילדים.

2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר הכי הרבה הצבעות
תגובה מוטבעת
הצג את כל התגובות

וואו
כמה נכון!
איזה אמא מדהימה!

חחח לגמרי

עוד מכח על השטיח

דינה מבית שמש

לפעמים חשוב לעצור את המרוץ, להסתכל לילד בעיניים ולהגיד לו (וגם לעצמי) "אני כל כך אוהבת אותך"! ולזכור שחינוך הוא  ת ה ל י ך  א- ר- ו- ך  שהמצע לו הוא הקשר בינינו, שחשוב הרבה יותר מתקרית כזאת או אחרת.

להיות השליחה

רחלי מעימנואל

בכל ערב, כחלק מאמירת ק"ש אנחנו שרים תודה לה'
וכל אחד אומר משהו אחד שהיה לו טוב היום במיוחד.
זה פשוט נותן כוח לשמוע מהם את הדברים הטובים שקרו להם במהלך היום, שרובם הייתי אני השליחה לספק להם.

להסכים לעבור – להתמסר

רחל מבית שמש

שמעתי פעם מאישה חכמה את המושג 'להסכים לעבור'.
דברים קורים, והם לא בשליטה שלנו, וכדי לעבור אותם בצורה המיטבית אנחנו צריכים פשוט 'להסכים לעבור' בהם.
לקחתי את זה למקום של האימהות וניסחתי לי סלוגן שהפך להיות נר לרגליי:
"במקום להילחם, להתמסר"
במקום להילחם בתהליך ההשכבה, להתמסר אליו. להסכים להיות בו.
במקום להילחם בשעות אחר הצהריים להתמסר אליהן, להיות עם הילדים עד הסוף.
במקום להילחם ביום בו הילדון החולה נשאר בבית, להתמסר אליו. להיות איתו אפילו שיש עבודה.
וכך הלאה.

אולי יעניין אותך גם

לחיות את החיים של אמא

הירשמי לניוזלטר וקבלי בוסט של אנרגיה וכלים לעשות עוד יותר טוב, את מה שאת הכי טובה בו!

וואו, נתת לנו כוח!

לאחר עריכה ואישור
יישלח אלייך למייל הקופון שלך

כך תגרמי לילדים
לִשְׁמֹעַ
בְּקוֹלֵךְ

מדריך מעשי לאמהות אוהבות להורדה חינם

2
0
אשמח לשמוע את חוות דעתכם, נא הגיבו.x