פעם אחת כשהכאוס חגג על אמת, התינוקת על הידיים והילדים לא חולמים אפילו ללכת לישון, מרוב ייאוש לקחתי דף ועט ופשוט התחלתי לתאר את כל מה שקורה סביבי… תוך כמה דקות פשוט נקרעתי מצחוק ושמתי לב כמה היומיום שלנו בבית חמוד ומצחיק ותכל'ס – לא יחזור, כנראה נתגעגע לזה, לא?
שמעתי פעם מאישה חכמה את המושג 'להסכים לעבור'.
דברים קורים, והם לא בשליטה שלנו, וכדי לעבור אותם בצורה המיטבית אנחנו צריכים פשוט 'להסכים לעבור' בהם.
לקחתי את זה למקום של האימהות וניסחתי לי סלוגן שהפך להיות נר לרגליי:
"במקום להילחם, להתמסר"
במקום להילחם בתהליך ההשכבה, להתמסר אליו. להסכים להיות בו.
במקום להילחם בשעות אחר הצהריים להתמסר אליהן, להיות עם הילדים עד הסוף.
במקום להילחם ביום בו הילדון החולה נשאר בבית, להתמסר אליו. להיות איתו אפילו שיש עבודה.
וכך הלאה.
ממש! אהבתי 🙂
חח אהבתי 🙂 כמה זה נכון!
לחלוטין!
אפשר אפילו להקליט ולשמוע אחר כך זה ממש קורע מצחוק…..
מקווה מאוד ששמרת את הדף הזה! 🙂
אהבתי ממש